English

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای امروز مشهد در بیشترین ساعت به ۳۴ درجه خواهد رسید و کاهش دمای استان از فردا آغاز می‌شود اما محسوس نیست و بیشترین کاهش در اوایل هفته آینده است.

پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: دمای هوا ی روزانه این استان در اوایل هفته آینده در مقایسه با امروز بین چهار تا ۶ درجه کاهش می‌یابد.

عنایتی همچنین اضافه کرد: دمای هوای امروز مشهد در بیشترین ساعت به ۳۴ درجه خواهد رسید و کاهش دما ی استان از فردا آغاز می‌شود اما محسوس نیست و بیشترین کاهش در اوایل هفته آینده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: از فردا همراه با عبور امواج ناپایدار، وزش باد شدت می‌گیرد که در نواحی باد خیز همراه با گرد و خاک است و همچنین شاهد افزایش ابرناکی به ویژه در نیمه شمالی و بارشهای رگباری پراکنده به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود.

عنایتی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۹ درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۵ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند و  دمای هوای مشهد نیز بین ۱۴ تا ۳۰ درجه در نوسان بوده است. همچنین  طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد نیز در سبزوار با ۴۳ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه