English

پیش بینی حدود ده درجه کاهش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از پیش بینی حدود ده درجه کاهش دما خبر داد و گفت: این کاهش دما به دلیل سامانه ای است که با جریانات سرد و شمالی خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده است.

پیش بینی حدود ده درجه کاهش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای هوا ی استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۶ تا هشت درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

عنایتی در ادامه این اطلاع رسانی اضافه کرد: این کاهش دما به دلیل سامانه ای است که با جریانات سرد و شمالی خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار داده است.

وی همچنین متذکر شد: همچنین طی امروز و فردا ضمن افزایش ابرناکی، انتظار می رود بارش های رگباری توام با رعد و برق در مناطق شمالی رخ دهد که با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال سیلابی شدن و آبگرفتگی مسیرها وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا روز دوشنبه شاهد وزش باد در استان به خصوص مناطق جنوبی خواهیم بود که این پدیده در جنوب شرقی خراسان رضوی همراه با گرد و غبار، کاهش دید و احتمال بروز خسارت خواهد بود.

عنایتی در خاتمه متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان و سبزوار به ترتیب با ۱۳ و ۳۹ درجه سلسیوس خنک ترین و گرم ترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین بازه زمانی کلانشهر مشهد شاهد نوسات دمایی بین ۱۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه