English

معاون اجرایی رئیس جمهور:

مردم با وجود همه مشکلات پای این انقلاب ماندند

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: مردم با وجود مشکلات، سخاوتمندانه به میدان آمدند و در راهپیمایی‌ها در برابر فتنه اخیر خوش درخشیدند.

مردم با وجود همه مشکلات پای این انقلاب ماندند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در سخنانی عنوان کرد: مردم با وجود مشکلات، سخاوتمندانه به میدان آمدند و در راهپیمایی ها در برابر فتنه اخیر خوش درخشیدند.

مرتضوی این سخنان را در جلسه قرارگاه مرکزی دهه پایانی صفر در مشهد مقدس اعلام کرد و ادامه داد: از طرفی براساس اظهارات برخی اعضا احزاب منحله در اقلیم شمالی عراق دیدیم آن‌ها لحظه به لحظه برای این فتنه برنامه ریزی کرده اند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه گفت: اما مردم با وجود همه مشکلات پای این انقلاب ماندند و این موضوع وظیفه ما را در قبال مردم سنگین می‌کند و اگر جان ناقابل خود را تقدیم ملت کنیم کاری نکرده ایم.

وی متذکر شد: ۱۳ ماه از فعالیت دولت آقای رئیسی می‌گذرد، دولتی که کمبود‌های مالی زیادی از جمله بدهی سنگین دولت در قبال صدور اوراق خزانه را تجربه کرد، این بدهی که شامل اصل و فرع تعهدات اوراق خزانه بود تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان بود.

مرتضوی همچنین تاکید: برای اولین بار در تاریخ بودجه ریزی کشور، در سال ۱۴۰۰ بودجه جاری نسبت به سال قبل آن ۱۰۷ درصد افزایش داشت، یعنی دولت رئیسی با منابع خالی هزینه‌های جاری زیادی در آغاز کار تعهد داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور ابراز کرد: آقای رئیسی با توکل به خدا و پشتیبانی ملت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، بدون سیاه نمایی گذشته و ورود به حاشیه ها، وارد متن کار و میدان عمل شد و دولت در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۸۰هزار میلیارد تومان کسری بودجه داشته است و صادرات نفت که پیش از آن امری سخت و دشوار بود در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت و دولت در نهایت به سلامتی از بحران‌های مالی گذشت.

وی تصریح کرد: سفر‌های خارجی موفقی نیز آقای رئیسی انجام داد که حضور افتخار آمیز در مجمع عمومی سازمان ملل و حضور در اجلاس شانگ‌های و پذیرش کشورمان در این پیمان و دیدار آیت الله رئیسی با روسای جمهور روسیه و چین از نکات مهم این سفر‌ها بود و همه این توفیقات این پیام‌ها را می‌داد که دشمنان به دنبال فتنه هستند و متولیان امر باید ابعاد پیدا و پنهان فتنه اخیر را روشن کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه