English

راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در حریم قدس رضوی

آنان که توفیق زیارت و آستان بوسی حرم ابا عبدالله نیافته اند رو به سوی حرم فرزندش ثامن الحجج(ع) نهاده اند تا این مصیبت بزرگ را به محضر علی ابن موسی الرضا و حضرت ولی عصر (عج) تسلیت و تعزیت بگویند.

راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در حریم قدس رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آنان که توفیق زیارت و آستان بوسی حرم ابا عبدالله نیافته اند رو به سوی حرم فرزندش ثامن الحجج(ع) نهاده اند تا این مصیبت بزرگ را به محضر علی ابن موسی الرضا و حضرت ولی عصر (عج) تسلیت و تعزیت بگویند.

امروز شاهد پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهر مشهد هستیم، عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت از هر گوشه شهر آمده و در یک مسیر مشخص که به مسیر نجف تا کربلا شبیه‌ سازی شده است.

همگی همنوا و همسو با یکدیگر پیاده روی را آغاز کرده اند تا دل به او بسپارند و رسم دلدادگی را در جوار آستان منورش بجا آوردند، این پیاده روی تا قبل از غروب آفتاب ادامه خواهد داشت.

 جاماندگان اربعین

۴۰ موکب در طول مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در مشهد به زائران برپا شده و در حوزه‌های مواد غذایی و تغذیه، محصولات و خدمات فرهنگی و هنری، خدمات مذهبی و مشاوره‌ای، مراسم آیینی، خدمات ویژه کودکان و نوجوانان و خدمات درمانی پذیرای زائران هستند.

و برای دلدادگان حسین (ع) همزمان با دیگر شهرهای کشور در مشهد مقدس از ساعت ۸ صبح از میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر رضوی آغاز گشته و تا ساعت ۱۹ در جریان خواهد بود و زوار امام رضا (ع) از سراسر استان خراسان رضوی و حتی استان‌ها و شهر‌های دیگر کشور در این مسیر حاضر شده و پا به پای یکدیگر در این مسیر به عظمت این مراسم می‌افزایند.

 جاماندگان اربعین

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه