English

آغاز روند افزایشی دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، روند افزایشی دما از فردا در خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه خواهد یافت و این افزایش دما با کاهش ابرناکی و بروز پدیده وزش باد و گرد و خاک در نواحی جنوبی استان همراه خواهد بود.

آغاز روند افزایشی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، روند افزایشی دما از فردا در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

رضایی پور در ادامه اضافه کرد: بنا بر تحلیل نقشه‌های هواشناسی، روند افزایشی دما از فردا در خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا پایان هفته ادامه خواهد یافت و این افزایش دما با کاهش ابرناکی و بروز پدیده وزش باد و گرد و خاک در نواحی جنوبی استان همراه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دمای هوا به صورت کاهشی در خراسان رضوی بوده و سامانه هوای خنک، بامداد روز گذشته وارد استان شد و تا پایان امروز ماندگار خواهد بود به طوری که دمای هوا در چناران تا هفت درجه بالای صفر کاهش یافت.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همچنین در این بازه زمانی، مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۵ درجه سلسیوسی را سپری کرد و بجستان شاهد وزش باد ۶۰ کیلومتر در ساعت بود.

رضایی پور خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته داورزَن و گلبهار به ترتیب با بیشینه دمای هوای ۳۴ و هفت درجه سلسیوس گرم‌ترین و سرد‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه