English

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

اکنون در حوزه بازی های رایانه ای با یک جنگ شناختی روبرو هستیم

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در اولین جلسه کارگروه فضای مجازی استان گفت: در حوزه بازی های رایانه ای با یک جنگ شناختی روبرو هستیم.

اکنون در حوزه بازی های رایانه ای با یک جنگ شناختی روبرو هستیم

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، علی تمنایی در نخستین جلسه کارگروه فضای مجازی استان در سال جاری ، ضمن اشاره به اهمیت حوزه ی بازی های رایانه ای گفت: گردش مالی بازیهای رایانه ای در دنیا 175 میلیارد  دلار و در ایران  4300 میلیارد تومان است که این رقم در مقایسه با سایر حوزه های فرهنگی هنری قابل توجه است و این گردش مالی ، نشانگر حضور شرکت های بزرگ صهیونیستی در پشت پرده بسیاری از این بازیهاست.

وی افزود: درآمد چین از بازی های رایانه ای معادل درآمد نفت ایران است که این مسئله اهمیت بازیهای رایانه ای را در کل دنیا نشان می دهد.

تمنایی گفت: هر ایرانی به صورت میانگین و روزانه 35 دقیقه و گیمرها 90 دقیقه  بازی می کنند و 43 درصد این بازیکن ها کودک و نوجوان هستند. این آمار نشان می دهد که ما با یک جنگ شناختی روبرو هستیم که می تواند ترویج دهنده سکولاریسم، اباحه گری و خشونت باشد و این کارها، وظیفه ما را هم در آگاه سازی والدین و نوجوانان و هم در تهیه و تولید و تأمین خوراک لازم برای بازی با کودکان مضاعف می نماید.

این مقام مسئول در ادامه گفت : بازی ها نقش مهمی در رویدادهای تربیتی فرزندان ما دارند و آگاه سازی و بینش لازم در خانواده ها باید ایجاد شود چرا که زنگ بیدار باش و هشدار چندین سال است که به صدا در آمده است

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان داشت: استان اصفهان استعدادهای ارزشمندی در حوزه بازیهای رایانه ای دارد که باید شناسایی و استفاده شود و این مهم نیازمند ارتباط بیشتر با بنیاد ملی بازیهای رایانه ای است و باید نقش و سهم استان در این حوزه تقویت شود.

ارشاد اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه