English

اجرای ۵۶ طرح آب و فاضلاب در شهرستان مشهد در هفته دولت

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: یکی از این طرحها، ساخت مخازن با ظرفیت هزار و ۵۰۰ متر مکعب در روستا‌های شیرحصار، خلق آباد، معین آباد، عباس آباد، کمینگران، پری آباد و فتح آباد در شهرستان مشهد بوده ایت

اجرای ۵۶ طرح آب و فاضلاب در شهرستان مشهد در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسین اسماعیلیان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در خبری اعلام کرد: ۵۶ طرح آب و فاضلاب در کلانشهر مشهد و روستا‌های تحت پوشش شهرستان مشهد با چهار هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی شده است.

اسماعیلیان ادامه داد: حفر و تجهیز ۱۹ حلقه چاه با ظرفیت آبدهی ۳۷۸ لیتر بر ثانیه، بازسازی و بهسازی مخزن ۳۰ هزار متر مکعبی، اصلاح و بازسازی خطوط و شبکه توزیع به طول ۳۹ کیلومتر و نیز توسعه و تکمیل خطوط آبرسانی به طول هشت کیلومتر با هزینه ۲ هزار و ۳۵ میلیارد ریال از طرح‌های آبرسانی شهرستان مشهد در هفته دولت است.

وی اضافه کرد: طرح ساخت مخازن با ظرفیت هزار و ۵۰۰ متر مکعب در روستا‌های شیرحصار، خلق آباد، معین آباد، عباس آباد، کمینگران، پری آباد و فتح آباد در شهرستان مشهد با جمعیت بیش از ۶ هزار نفر، اجرای ۳۰ کیلومتر خط انتقال کنه بیست به خیرآباد، آبرسانی به روستا‌های نجم آباد، کشف و شیرحصار با جمعیت حدود ۱۸ هزار نفر نیز از طرح‌های افتتاحی در هفته دولت با هزینه هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال است.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد تصریح کرد: در یک سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه تامین آب روستایی صورت گرفته است به گونه‌ای که تعداد روستا‌های با شرایط تنش آبی از ۱۴۰ روستا به حدود ۹۵ روستا کاهش پیدا کرده است.

 اسماعیلیان متذکر شد: براساس سیاست محرومیت‌زدایی دولت، اقدامات تکمیلی خوبی نیز برای حاشیه شهر مشهد صورت گرفته است که با اجرایی شدن طرح‌های یادشده بخش قابل توجهی از مشکلات ۹۵ روستا برطرف می‌شود.

 وی  همچنین گفت: در بخش فاضلاب نیز اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب بخشی از محدوده شهرک شهید رجایی و طبرسی حد فاصل جاده گاز تا پنجتن، اجرای شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب سطح شهر مشهد.

اسماعیلیان افزود: این پروژه با هزینه هزار میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال به طول بیش از پنج کیلومتر و نصب هشت هزار فقره انشعاب فاضلاب برای ۲۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش از طرح‌های انجام شده در حوزه فاضلاب مشهد در هفته دولت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه