English

در هفته دولت رقم ‌می‌خورد؛

مجتمع آبرسانی قاهان به مرحله بهره برداری می‌رسد

معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم از بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی قاهان در هفته دولت خبرداد.

مجتمع آبرسانی قاهان به مرحله بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری موج قم، جاسب زنگنه اینالو در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح یک‌پارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، اظهار کرد: اجرای این طرح می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تسریع اجرای پروژه‌ها و همچنین تکمیل مجتمع‌ های آبرسانی روستایی داشته باشد.

وی تکمیل مجتمع آبرسانی قاهان را از جمله این پروژه‌ها ذکر کرد و  پیشرفت 70 درصدی این پروژه مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به فرسوده بودن مخزن فعلی و به منظور بهبود فشار آب در بالادست مجتمع آبرسانی قاهان در اولویت بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به احداث یک مخزن هزار مترمکعبی و 500 متر لوله‌گذاری برای تکمیل این پروژه خاطرنشان کرد: این مجتمع آبرسانی در مجموع با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستایی اولویت دار به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی از بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی قاهان در هفته دولت خبر داد و یادآور شد: بهره‌برداری از این پروژه موجب بهبودی وضعیت تامین آب در روستای قاهان شده و آب با فشار مناسب به تمام مناطق روستا خواهد رسید.

وی شرکت‌های هفت گردوت پارس و مهد گستر قم را پیمانکار و مهندسین مشاور طرح افرا را مشاور این پروژه اعلام کرد و حصارکشی به طول 100 متر، محوطه‌سازی به حجم 600 مترمربع، ساخت اتاقک شیرآلات، ایجاد جاده دسترسی به طول 600 متر و ساخت 2 باب حوضچه شیرآلات را از دیگر جزییات این پروژه برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه