English

پیش بینی کاهش تدریجی دما در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به تحلیل نقشه های هواشناسی دمای هوای استان از فردا تا اواسط هفته آینده روند کاهشی در پیش خواهد داشت.

پیش بینی کاهش تدریجی دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: با توجه به تحلیل کاهش تدریجی دمای هوای خراسان رضوی از فردانقشه های هواشناسی دمای هوای استان از فردا تا اواسط هفته آینده روند کاهشی در پیش خواهد داشت.

اثمری گفت: امروز نیز کماکان آسمان استان صاف است و در طول روز شاهد افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود و این پدیده در نواحی باد خیز شرقی و جنوبی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا ست که تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوا ی ۱۰ درجه و داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ ترین و گرم‌ ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند.

کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان رضوی در ادامه متذکر شد: در این مدت نیز بیشترین میزان سرعت وزش باد از شهرستان تایباد با ۵۴ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شد.

اثمری در خاتمه خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز دمای شهر مشهد بین ۱۷ و ۳۴ درجه سانتیگراد در نوسان بود و امروز نیز پیش بینی می‌ شود دمای هوا نسبت به روز گذشته تغییری نداشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه