English

رئیس اداره ارشاد نوشهر:

ظرفیت نقدپذیری مدیران باید بالا برود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: برای مدیران کارتابل اداری کفایت نمی‌کند، ظرفیت نقدپذیری باید بالا رود و این فرهنگ که نقدکننده و نقد شونده هدفشان یک موضوع واحد به نام شهرستان است، تقویت شود.

ظرفیت نقدپذیری مدیران باید بالا برود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، بابک شمس ناتری در نشست صمیمی اهالی خبر و رسانه با امام جمعه نوشهر با گرامیداشت شهدای رسانه به ویژه شهید صارمی و با اشاره به اینکه از همراهی‌های اهالی خبر و رسانه در طول سال تشکر می‌کنم، اظهار داشت: همه باید از ظرفیت موجود رسانه‌ای شهرستان بهره‌مند شوند، ظرفیتی که می‌تواند با ابعاد توسعه‌ای موجب رشد منطقه شود.

وی ادامه داد: تقارن روز خبرنگار با روز عاشورا، یک اتفاق معنادار و تلنگری بود که بدانیم چه میزان قدم همراه با شاخص‌های اخلاقی و قلم‌های با چه میزان در راه توسعه و با نیت خدمت زدیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر گفت: اهالی خبر و رسانه بدون اعمال گرایش‌ها، علایق و سلایق قلم می زنند و در خدمت مردم و ابعاد توسعه‌ای شهرستان بودن از ویژگی‌ها و امتیازات آنها است که باید قدردانی شود.

وی بیان داشت: برای مدیران کارتابل اداری کفایت نمی‌کند، ظرفیت نقدپذیری باید بالا رود و این فرهنگ که نقدکننده و نقد شونده هدفشان یک موضوع واحد به نام شهرستان است، تقویت شود.

شمس ناتری عنوان داشت: مدیران کارتابل رسانه‌ای داشته باشند، اخبار، گزارشات و... که در آن نقد و پیشنهاد است را بررسی و با کار کارشناسی دستور اجرا دهند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند و قطعاً مواردی را می‌بینند که شاید ما مدیران لمس ‌نمی‌کنیم و بنابراین باید از ظرفیت آنها استفاده شود و این بهره‌مندی هم به نفع مردم و هم به نفع شهرستان و آینده نوشهر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر با قدردانی از زحمات امام جمعه محترم نوشهر، حمایت‌های معنوی و نگاه‌های پدرانه ایشان به مقوله فرهنگ و هنر ستودنی است و همواره کمک می‌کنند و این آرامش فرهنگی مرهون نگاه همراه با اعتماد ایشان است.

وی ابراز داشت: صبوری‌ها و نگاه همراه با همیاری حجت الاسلام مشایخ امام جمعه محترم منطقه باعث شد اقدامات خوبی در راستای نشاط اجتماعی در منطقه شکل گیرد و بنابراین وظیفه داشتم عنوان کنم که همراهی ایشان با دستگاه‌های فرهنگی کم‌نظیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه