English

طی شبانه روز گذشته رخ داد؛

فوت ۴ نفر در فارس بر اثر کروناویروس

با ادامه روند ابتلا به کووید ۱۹، طبق آخرین آمار از وضعیت شیوع کرونا در فارس، تعداد مبتلایان جدید بستری شده در این استان سه رقمی شد.

فوت ۴ نفر در فارس بر اثر کروناویروس

به گزارش خبرگزاری موج فارس ،برپایه آخرین گزارش وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا پنج‌شنبه ۲۰ مرداد، دو میلیون و ۲۰۰ هزار و ۹۶۲ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های فارس تهیه و منجر به شناسایی ۶۴۷ هزار و ۴۷۹ بیمار مثبت شده است.

این گزارش حاکیست، با بستری ۱۰۹ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۰۱ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۸ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد جدید فوتی کووید۱۹ در فارس ثبت شده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۷۱ نفر رسید.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۳۶ هزار و ۴۷۰ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۱۲ هزار و ۷۸۶ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۸۲ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۳ هزار و ۹۰۲ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۶۰ هزار و ۷۵۹ دُز نوبت سوم و ۹۰ هزار و ۸۴۳ دُز یادآور واکسن بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه