English

جمعه ۱۴ مردادماه؛

برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» در چهارباغ عباسی اصفهان

همایش «شیرخوارگان حسینی» امسال روز 7 ماه محرم مصادف با جمعه 14 مردادماه، با مشارکت اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «شیرخوارگان حسینی» در چهارباغ عباسی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امسال نیز رویداد شیرخوارگان حسینی همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در ۷۵۰۰ نقطه در سراسر ایران و ۴۵ کشور جهان برگزار می‌شود و همزمان، گذر فرهنگی چهارباغ عباسی در اصفهان نیز میزبان این گردهمایی خواهد بود.

شیرخوارگان حسینی عنوان یکی از رویدادهای شناخته شده ویژه ایام ماه محرم است که با نام و یاد حضرت علی اصغر (ع) طفل شش ماهه امام حسین(ع) که در واقعه کربلا به شهادت رسید، در بسیاری از کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری اداره رویدادهای اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مشارکت هیات رزمندگان استان اصفهان، روز جمعه ۱۴ مرداد ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود و به صورت همزمان و زنده از طریق شبکه اصفهان به روی آنتن خواهد رفت.

گفتنی است، مژده لواسانی مجری شناخته شده تلویزیون اجرای این برنامه را برعهده دارد و اهدای لباس مخصوص سوگواری برای کودکان شیرخوار و برپایی غرفه‌ها و موکب‌های پذیرایی از عزاداران از بخش‌های مختلف این برنامه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه