English

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان اعلام کرد؛

پست ۲۳۰ کیلوولت غرب رشت ۷۱ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت:پست 230.63.20 کیلوولت غرب رشت حدود 71 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 پست 230 کیلوولت غرب رشت  71 درصدی پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، بهمن داراب زاده، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اعلام این مطلب گفت: این پست با اتصالات خطوط ارتباطی ۲۳۰ کیلوولت با اعتباری حدود ۳۳۰ میلیارد تومان در صورت تامین به موقع نقدینگی در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه این طرح از نظر مقدار سرمایه گذاری بزرگترین طرح شرکت برق منطقه‌ای است افزود: عملیات ساخت این پست در زمینی به وسعت ۱۵ هزار و ۲۵۰ متر مربع با ظرفیت ۴۰۰ مگاولت آمپر که قابلیت افزایش تا ۶۰۰ مگاولت آمپر را دارد، انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این پروژه حدود ۷۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پست با ۱۲ فیدر خروجی ۶۳ کیلوولت که قابلیت افزایش تا ۱۸ فیدر خروجی را دارد و با سیستم عایقی GIS و سیستم کنترل DCS، به منظور تعدیل بار پست‌های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان احداث خواهد شد.

بهمن داراب زاده گفت : این طرح زیربنایی و ملی از مهمترین طرح‌های صنعت برق استان است و از نظر فنی ایجاد این پست برای کلان شهر رشت بسیار حیاتی و ضروری است و نقش بسزایی در پایداری برق این شهرستان و تامین برق مشترکان این منطقه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه