English

حسن حشمتی:

قطع برق ۱۰۳ اداره و بانک پرمصرف در مشهد، طرقبه و شاندیز

سخنگوی صنعت برق استان خراسان رضوی بیان کرد: طبق مصوبه هیئت‌وزیران ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی باید مصرف برقشان را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف جاری‌شان را کاهش دهند.

قطع برق ۱۰۳ اداره و بانک پرمصرف در مشهد، طرقبه و شاندیز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن حشمتی سخنگوی صنعت برق استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: در یک هفته گذشته برق ۱۰۳ اداره و بانک پرمصرف در شهر مشهد و شهر‌های طرقبه و شاندیز قطع شد.

حسن حشمتی در ادامه این خبر اضافه کرد: درمجموع ۵۰۳ اداره و بانک در شهر‌های مشهد و طرقبه و شاندیز داریم که هفته گذشته برق ۱۰۳ اداره و بانک پرمصرف در این شهرستان‌ها قطع شد.

سخنگوی صنعت برق استان خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین قطعی برق مربوط به چهارشنبه گذشته و ۴۰ ادراه و بانک در یک روز قطع شده است البته در حال حاضر روند قطع برق ادارات و بانک‌ها کاهشی شده و به روزی ۱۰ مورد و کمتر رسیده است.

وی متذکر شد: طبق مصوبه هیئت‌وزیران ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های عمومی باید مصرف برقشان را در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۳۰درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد مصرف جاری‌شان را کاهش دهند.

سخنگوی صنعت برق استان خراسان رضوی در ادامه یادآور شد و گفت: کنتر‌های برق ادارات و بانک‌ها هوشمند است و اگر مصرف آن‌ها از میزان تعیین‌شده افزایش یابد، به‌صورت خودکار قطع می‌شود

حشمتی خاطرنشان کرد: برق ۴۷ اداره پرمصرف در خراسان رضوی نیز قطع شده است که مربوط به اداراتی در شهرستان‌های نیشابور، قوچان، سبزوار، سرخس، تایباد، تربت‌حیدریه، گناباد، تربت‌جام، فریمان، مه‌ولات، خواف، جوین، کاشمر و چناران می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه