English

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: پدیده غالب، افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعداز ظهر و در برخی مناطق باد خیز شرقی و غربی است.

پیش بینی افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه ها و مدل های هواشناسی هم اکنون آسمان استان، صاف است و از نظر دمایی تغییر خاصی تا اواخر هفته جاری نخواهیم داشت.

عنایتی همچنین ادامه داد: از روز جمعه آینده با روندی تند شاهد افزایش دما در خراسان رضوی خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پدیده غالب، افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعداز ظهر و در برخی مناطق باد خیز شرقی و غربی است که در برخی مناطق جنوبی همراه با کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت پیش بینی شده است.

وی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان با کمینه دمای هوای ۱۱ درجه و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۶ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی بوده اند و بیشترن شدت وزش باد از تایباد و بجستان با ۵۸ کیلومتر در ساعت به ثبت رسیده است.

عنایتی خاطرنشان کرد: در این مدت دمای هوا ی شهر مشهد بین ۱۸ تا ۲۹ درجه سانتیگراد در نوسان بود و پیش‌بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای هوا به ۳۱ درجه و در خنک ترین ساعات به ۱۹ درجه بالای صفر برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه