English

الهام بهره‌مند:

آمارها از بازگشت کرونا به تربت حیدریه حکایت دارد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تصریح کرد: متاسفانه در اداره‌های این خطه نیز شاهدیم غالب مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ماسک‌ها را کنار گذاشته‌اند و این خوب نیست و باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مد نظر باشد.

آمارها از بازگشت کرونا به تربت حیدریه حکایت دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، الهام بهره‌مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه در خبری اعلام کرد: بر تداوم استفاده از ماسک تاکید داریم و متاسفانه آمارها از بازگشت کرونا به شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه حکایت دارد.

بهره‌مند ادامه داد: هر چند هنوز در مرحله تک رقمی به سر می‌بریم اما این‌که از هفته گذشته تا امروز، آمار مبتلایان به کرونا از صفر به عدد هشت برسد خبری تلخ و بیانگر آن است که دوباره ویروس کرونا در سطح جامعه به چرخش درآمده‌ است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه متذکر شد: یافته‌هایی که از کرونا در دست داریم نیز نشان می‌دهد سرعت انتشار بسیار زیاد و چرخش دوباره ویروس، در صورت فقدان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند یک موج جدید ایجاد کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در اداره‌های این خطه نیز شاهدیم غالب مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی ماسک‌ها را کنار گذاشته‌اند و این خوب نیست و باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون همچنان مد نظر مردم قرار داشته باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: از دایره انصاف به دور است که به واسطه سهل انگاری عده‌ای اندک، شمار زیادی از شهروندان گرفتار مجدد کرونا شده و کادر درمان ما را با مشکلات جسمی و روحی مجدد مواجه کنند.

بهره‌مند در خاتمه یادآور شد: انجام واکسیناسیون تاثیر بسزایی در افزایش سطح ایمنی جامعه دارد و افرادی که دُز سوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند باید با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌ها و پایگاه‌های بهداشتی نزدیک محل سکونت خود واکسیناسیونشان را تکمیل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه