English

عدم دسترسی ۳۰ درصد از عشایر خراسان رضوی به شبکه آب دائم

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون حدود ۳۹۲ کیلومتر شبکه آب شرب سالم در استان اجرا شده و هر کجا که منبع آب دائمی وجود داشته باشد.

عدم دسترسی ۳۰ درصد از عشایر خراسان رضوی به شبکه آب دائم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد نبوی فرد مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: با توجه به پروژه‌های آبرسانی به عشایر استان، در حال حاضر ۳۰ درصد از عشایر خراسان رضوی به شبکه آب دائم دسترسی ندارند.

نبوی فرد در ادامه این خبر اضافه کرد: تاکنون حدود ۳۹۲ کیلومتر شبکه آب شرب سالم در استان اجرا شده و هر کجا که منبع آب دائمی وجود داشته باشد، برای آن پروژه تعریف خواهد شد.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی همچنین متذکر شد: میزان بودجه اختصاص یافته برای تامین آب شرب دائم و پایدار از محل سفر ریاست جمهوری در امسال حدود ۷۵ و میزان اعتبارات استانی برای انجام این کار نیز نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان است.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین پیگیر ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی به منظور پروژه تامین آب شرب دائم عشایر استان نیز هستیم.

مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی تصریح کرد: میزان کل اعتبارات اختصاص یافته به عشایر استان از محل سفر ریاست جمهوری ۱۵۰ میلیارد تومان است که این میزان در بازه زمانی سه ساله پرداخت خواهد شد.

نبوی فرد در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۳۵ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به امسال بوده که مراحل اداری پرداخت آن رو به اتمام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه