English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

توزیع بیش از ۲ هزار قلم تجهیزات پزشکی بین بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از توزیع تجهیزات پزشکی با اعتباری بیش از 695 میلیون تومان بین مددجویان بیمار تحت حمایت خبر داد.

توزیع بیش از 2 هزار قلم تجهیزات پزشکی بین بیماران صعب العلاج تحت پوشش کمیته امداد در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به بیماران صعب العلاج، خاص و زمین گیر تحت حمایت کمیته امداد اصفهان گفت: تجهیزات پزشکی از جمله واکر، ویلچر، عصا، تخت بیمارستانی، فشارسنج، تشک مواج و... به منظور حمایت بیشتر از بیماران نیازمند تحت حمایت تهیه و بین آنها توزیع می شود.

وی با اشاره به بهره مندی از ظرفیت خیران و نیکوکارن برای کمک به این بیماران، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 هزار بیمار نیازمند از این تجهیزات با اعتباری بیش از 695 میلیون تومان بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با بیان اینکه تعداد 5 هزار و 989 بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: تمامی خدمات ارائه شده به این بیماران از جمله داروهای مورد نیاز آنها، هزینه های بستری و سایر هزینه هایی که در بیمارستان های دولتی انجام می شود، رایگان است.

بنایی با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای تامین هزینه های سنگین درمانی بیماران صعب العلاج، گفت: عموم مردم می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، کمک های خود را برای کاهش دغدغه و درمان این بیماران اهدا کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه