English

محبوب حیدری:

تونل دوم حیران تا یک سال آینده به بهره‌برداری می رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی تونل دوم حیران مطلوب است و پیش بینی شده تا یک سال آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

تونل دوم حیران تا یک سال آینده به بهره‌برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای تکمیل و بهره برداری پروژه تونل دوم حیران یک هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است گفت: حفاری تونل از سال گذشته شروع شده و در صورت تخصیص اعتبارات لازم پروژه سرعت می‌گیرد.

وی افزود: تاکنون با حفاری ۴۳۳ متر در دهانه تونل در سمت آستارا و هفت متر در دهانه سمت نمین در مجموع ۴۴۰ متر تونل حفاری شده و حدود ۲۹۰ متر تا بازگشایی در قسمت تاپ تونل باقی است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ، کف‌برداری، لاینینگ و تکمیل جاده‌های دسترسی ورودی و خروجی و احداث دیوارها و آبرو از کارهای باقی مانده این پروژه است.

حیدری می گوید: پروژه تونل شمالی حیران در شهرستان نمین با هدف کاهش بار ترافیکی طراحی شده که از ۳۰ کیلومتری خروجی شهر اردبیل و ۱۲ کیلومتری شهر نمین به سمت آستارا در دست اجرا است.

وی همچنین درباره درخصوص آخرین وضعیت بزرگراه پارس‌آباد - سربند و مشکین‌شهر گفت: برای تکمیل این پروژه به طول ۶۰ کیلومتر هم یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: جاده پارس‌آباد - سربند یکی از پرترددترین جاده‌های استان است که بهسازی آن با هدف کاهش تصادفات شروع شده و تا به حال عملیات آسفالت ریزی ۱۱ کیلومتر از این مسیر به اتمام رسیده است.

حیدری افتتاح ۱۳ کیلومتر از بزرگراه اردبیل - مشکین‌شهر یادآور شد و گفت: با راه‌اندازی این پروژه ایمنی این مسیر به میزان قابل توجهی ارتقا یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه