English

رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام:

جامعه پزشکی استان خواستار تجهیز و تکمیل کامل بیمارستان رازی ایلام پیش از افتتاح آن هستند

رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام گفت: در صورت راه‌اندازی  بیمارستان 376  تختخوابی ایلام ، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد، اما افتتاح آن باید بدور از هیاهوهای سیاسی  و رفع نواقص زیربنایی و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت نمی تواند تامین کننده نیازهای درمانی مردم استان باشد، بلکه  تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را به دنبال خواهد داشت.

جامعه پزشکی استان خواستار تجهیز و تکمیل کامل بیمارستان رازی ایلام پیش از افتتاح آن هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علیرضا رمضانی اظهار داشت: پروژه بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی استان که از اهمیت بالایی برای مردم برخوردار است، قابل قبول برای مردم و جامعه پزشکی استان نخواهد بود که پس از گذشت ۱۲ سال به صورت ناقص و بدون تجهیز کامل  به بهره‌برداری برسد بلکه باید این پروژه به‌صورت کامل و بدون نقص افتتاح شود تا مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان نظام پزشکی ایلام افزود: در بخش سلامت، بیمارستان، به عنوان یکی از نهادهای مهم ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی و آموزشی کشور به شمار می رود  که در ارتقای سطح سلامت جامعه نقش اساسی ایفا می کند.

رمضانی تاکید کرد: در صورت راه‌اندازی  بیمارستان 376  تختخوابی ایلام ، بسیاری از مشکلات و چالش‌های استان در زمینه خدمات درمانی رفع خواهد شد. اما افتتاح آن باید بدور از هیاهوهای سیاسی  و رفع نواقص زیربنایی  و تکمیل امکانات و تجهیزات پزشکی آن باشد در غیر این صورت  نمی تواند تامین کننده نیازهای درمانی مردم استان باشد، بلکه  تحمیل هزینه و سرگردانی مردم را به دنبال خواهد داشت .

وی افزود : از اصحاب رسانه استان به عنوان نماینده افکار عمومی در راستای پیگیری مشکلات و انتشار اخبار ، بدون هیچ‌گونه طرفداری از جناح و یا تفکر خاصی قدرانی و تشکر می کنم .

رییس سازمان نظام پزشکی ایلام پیشرفت پروژه  بیمارستان رازی ایلام تا این حد را مدیون زحمات تمامی همکاران و ریاست های پیشین و کنونی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، استانداران محترم استان و دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط بوده  دانست و گفت: اقدامات این عزیزان در مسیر خدمت به مردم شریف استان قابل تقدیر و تشکر است و این سازمان آمادگی حمایت وهمکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای خدمت و ارتقا سطح سلامت مردم شریف استان ایلام را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه