English

محمد پهلوان:

بهترین هدیه برای مدافعان سلامت، کاهش موارد فوت ناشی از کرونا است

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: هم اکنون ۲۸۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

بهترین هدیه برای مدافعان سلامت، کاهش موارد فوت ناشی از کرونا است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید-۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی گزارش نشد که این امر نشان از تلاش و همت مدافعان سلامت در ارائه خدمت به بیماران است.

پهلوان در ادامه این خبر اضافه کرد: کاهش موارد فوت ناشی از کرونا بهترین هدیه برای مدافعان سلامت محسوب می‌شود و تداوم همکاری مردم در رعایت دستور‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

رییس کمیته اطلاع رسانی کرونا دانشگاه علوم پزشکی متذکر شد: هم اکنون ۲۸۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

وی در ادامه این خبر تاکید کرد: دیروز ۱۲۱ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۷۶ نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است

پهلوان در خاتمه تصریح کرد: ۱۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۷۸ نفر است و دیروز ۳۶۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه