English

عبدالصاحب نادری:

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان ایلام با حضور فرماندار شهرستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان و سایر اعضا جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس در محل فرمانداری ایلام تشکیل گردید.

راهمیمایی روز قدس نماد دفاع از مظلومان است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، عبدالصاحب نادری در این جلسه با تاکید بر اینکه گرامیداشت روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان از تدابیر امام(ره) است، تصریح کرد: دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه در سراسر جهان باحضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس فریادآزادگی و ظلم ستیزی سر خواهند داد.

فرماندار ایلام راهپیمایی روز جهانی قدس را نماد دفاع از مظلومان برشمرد و افزود: مردم انقلابی شهرایلام همچون سالهای گذشته با زبان روزه در خیابان ها حاضر شده و بار دیگر تنفر خود را از رژیم جعلی صهیونیستی اعلام خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فضا سازی محیطی در آستانه روز جهانی قدس، گفت: باید فضای شهر را متناسب با این روز تغییر دهیم، لذا از شهرداری انتظار می رود تا از هم‌اکنون برای فضاسازی محیط شهر اقدام کنند.

نصب بنر گرامیداشت روز جهانی قدس در ورودی ادارات، پوشش خبری راهپیمایی و اطلاع رسانی جهت حضور مردم توسط صدا وسیما و استفاده از فضای مجازی جهت ترغیب شرکت گسترده مردم در راهپیمایی از دیگر موضوعات بود که توسط فرماندار در این جلسه مطرح شد.

در پایان جلسه همچنین هرکدام از دستگاه ها از آمادگی و تهمیدات اندیشیده شده خود جهت برگزاری باشکوه در این روز گزارش دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه