English

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز خبر داد:

کشف یک تُن گردوی قاچاق درشهرستان نطنز

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از کشف محموله یک تُنی گردوی خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال نطنز خبر داد.

کشف یک تُن گردوی قاچاق درشهرستان نطنز

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهدی کریمی با اشاره به کشف یک تُن گردوی قاچاق درشهرستان نطنز بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری در محور اتوبان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل بار که در حاشیه این محور متوقف شده بود مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته مشخص شد راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی برای بار خود است افزود: در این عملیات طی بازرسی از قسمت عقب این وانت یک تُن گردوی خارجی که به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه 3 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ کریمی در خاتمه بر همکاری و مشارکت هرچه بیشتر مردم با ماموران پلیس تاکید کرد و گفت: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز از جمله قاچاق کالا توسط افراد فرصت طلب و سودجود، موضوع را از طریق سامانه تلفنی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در اسرع وقت بامتخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه