English

حجت الاسلام حسن تقوی‌مند:

بیش از ۲۰ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه گناباد حضور داشتند

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد بیان کرد: هفت هزار و ۴۰۰ تن از مسافران نوروزی در همین مدت در بقاع متبرکه شهرستان گناباد اسکان یافتند.

بیش از ۲۰ هزار زائر و مسافر در بقاع متبرکه گناباد حضور داشتند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن تقوی‌مند رییس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد عنوان کرد: افزون بر ۲۰ هزار مسافر و گردشگر مذهبی در تعطیلات نوروزی امسال در بقاع متبرکه و مرقد امام زادگان این شهرستان حضور یافته و ضمن زیارت از امکانات آنها استفاده کردند.

حجت الاسلام تقوی‌مند ادامه داد: در این مدت مرقد امام‌زاده یحیی‌ بن‌ موسی‌ بن جعفر(ع) واقع در روستای "کمر زیارت" با هشت هزار و ۶۰۰ گردشگر مذهبی و مرقد امام‌زاده سلطان محمد عابد(ع) کاخک با هفت هزار و ۵۰۰ مسافر، رتبه‌های اول و دوم  به لحاظ میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی را در بین بقاع متبرکه شهرستان گناباد به خود اختصاص داده‌اند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گناباد اظهار کرد: این تعداد گردشگر مذهبی و مسافر نوروزی در قالب طرح آرامش بهاری جهت ایجاد آرامش مردم و مسافران در تعطیلات نوروزی از برنامه‌هایی نظیر برپایی خیمه‌های معرفت، خیمه کودک و ایستگاه صلواتی، مشاوره وقف، سخنرانی، برگزاری مسابقه فرهنگی و ویژه برنامه‌های مناسبتی در قالب طرح آرامش بهاری استفاده کردند.

وی همچنین اضافه کرد: هفت هزار و ۴۰۰ تن از مسافران نوروزی در همین مدت در بقاع متبرکه شهرستان گناباد اسکان یافتند.

حجت الاسلام تقوی‌مند خاطرنشان کرد: بیشترین زائر حضور یافته در بقاع متبرکه گناباد طی تعطیلات نوروزی، از شهرستانهای کاشمر، بجستان، فیض‌آباد ، یونسی، مرندیز و همچنین تعدادی از شهرهای استان خراسان جنوبی بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه