English

سرهنگ حسین میش‌مست:

کاهش تصادفات جاده ای ایام نوروز در خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: تردد خودروهای شخصی در خروجی‌های استان نیز طی این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد و در ورودی‌های استان ۶۲ درصد افزایش داشته است.

کاهش تصادفات جاده ای ایام نوروز در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: میزان تصادفهای جاده‌ای در موج نخست سفرهای نوروزی این استان نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش یافته است.

سرهنگ میش‌مست همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد: به رغم افزایش سفرهای نوروزی به استان نسبت به نوروز پارسال، میزان تصادفات فوتی پنج درصد و میزان تصادفات جرحی ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی تصریح کرد: از ابتدای تعطلات نوروز امسال تا کنون میزان تردد خودروهای شخصی در ورودی‌های مشهد ۲۰ درصد و در خروجی‌های این کلانشهر ۳۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به آمار تردد خودروهای شخصی در ایام نوروز متذکر شد: تردد خودروهای شخصی در خروجی‌های استان نیز طی این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد و در ورودی‌های استان ۶۲ درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی یادآور شد: بیش از ۱۹۰ تیم گشتی پلیس‌ راه در طول جاده‌های استان برای تامین ایمنی رانندگان و نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از ابتدای تعطیلات نوروز فعال هستند.

سرهنگ میش‌مست در خاتمه با اشاره به آمار تقریبی مسافران و زائران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ورود بین هشت تا ۱۰ میلیون مسافر به خراسان رضوی برای نوروز ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه