English

سرهنگ حسین میش‌مست:

ترافیک نیمه سنگین در ورودی و خروجیهای مشهد

رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: از رانندگان درخواست می شود با رعایت قوانین و مقررات و سرعت مطمئنه در جاده‌های خراسان رضوی تردد کنند.

ترافیک نیمه سنگین در ورودی و خروجیهای مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی در خبری اظهار کرد: ترافیک در ورودی و خروجیهای مشهد نیمه‌سنگین و پرحجم است.

سرهنگ میش‌مست در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون ترافیک در مسیر آزاد راه شهید شوشتری به سمت تربت‌حیدریه همچنین در مسیرهای مشهد به سبزوار، قوچان و چناران نیمه‌سنگین است. ترافیک در ورودی‌های مشهد نیز پرحجم و نیمه سنگین است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی همچنین افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، ۱۱ فقره تصادف خسارتی و هشت فقره تصادف جرحی با ۱۳ مصدوم در جاده‌های استان خراسان رضوی رخ داده است.

وی تاکید کرد: از رانندگان درخواست می شود با توجه به افزایش سفرهای نوروزی در جاده‌های استان، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در جاده‌های خراسان رضوی تردد کنند.

سرهنگ میش‌مست در خاتمه یادآور شد: طبق اعلام استاندار خراسان رضوی، حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار زائر طی چهار روز پایانی سال ۱۴۰۰ وارد مشهد شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه