English

سید حامد عاملی:

سفر در نوروز ممنوع نیست/ سلامت مسافران حائز اهمیت است

استاندار اردبیل گفت: سفر در نوروز ممنوع نیست و لازم است این سفر‌ها پیوست شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامت مسافران را داشته باشد.

سفر در نوروز ممنوع نیست/ سلامت مسافران حائز اهمیت است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سید حامد عاملی ، استاندار اردبیل در جلسه ستاد خدمات سفر و ستاد مدیریت کرونا که به صورت متمرکز برگزار شد، کنترل کارت واکسیناسیون دز دوم مسافران را مورد تاکید قرار داد.

 وی گفت: در صورت بازگشایی مرز‌ها و ورود مسافران خارجی بررسی کارت واکسن و گواهینامه معتبر تست کرونا در مرز ضروری است.

استاندار اردبیل افزود: با بیان اینکه تجمع گردشگران در اماکن تفریحی، گردشگری و توریستی باید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی همراه باشد، از دایر شدن مراکز واکسیناسیون برای مسافران نیازمند واکسن خصوصا دز دوم خبر داد.

عاملی از فعال شدن ستاد هماهنگی خدمات سفر در محل نگارخانه ختایی بقعه شیخ صفی الدین خبر داد و گفت: نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نیز در این مکان استقرار یافته و شماره تلفن‌های ضروری نیز قبل از تعطیلات اطلاع رسانی می‌شود.

وی تامین نقدینگی خودپرداز‌های بانک‌ها را در ایام نوروز مورد تاکید قرار داد و خواستار ابلاغ این موضوع به تمامی شعب بانک‌ها در استان شد.

استاندار اردبیل توجه به آمادگی مجتمع‌های رفاهی بین راهی، کشیک‌های اتحادیه‌های مختلف صنفی، تامین نان، مرغ، گوشت و اقلام مورد نیاز را از مهم‌ترین اقدامات لازم در این ایام دانست.

عاملی تهیه و توزیع بروشور‌های مراکز گردشگری، پخش برنامه‌های معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان از صدا و سیما، دایر بودن مساجد در نقاط مختلف و خصوصا مرکز شهرها، المان سازی در شهر‌ها با محور کنگره بزرگداشت شهدای استان و آمادگی امداد خودرو برای خدمت رسانی به مسافران را از دیگر اقدامات ضروری برای استقبال از مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی اجرای طرح‌های ابتکاری از جمله پذیرایی موقت از رانندگان در ۳۰ کیلومتری ورودی شهر‌ها با هدف کاهش تصادفات را یادآور شد و خواستار همکاری دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر با پلیس راه شد.

در ادامه این جلسه، دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر، اقدامات و برنامه‌های خود را برای استقبال از گردشگران نوروزی ارائه کردند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه