English

حسن بهرام‌نیا:

شهدا و خانواده‌های معظم شاهد جایگاه ویژه‌ای نزد مردم دارند

استاندار ایلام صبح امروز در جلسه‌ای با حضور نخبگان شاهد و ایثارگر با بیان این‌که خانواده‌های شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند اظهار داشت: خانواده‌های شهدا میراث‌داران خون شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید جهت خدمت به آن‌ها تلاش شود.

شهدا و خانواده‌های معظم شاهد جایگاه ویژه‌ای نزد مردم دارند

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا در این نشست اظهار داشت: جایگاه خانواده شهدا نزد ملت جایگاه بی بدیلی است و قطعا فرزندان شاهد یادگار عزیزانی هستند که برای حفظ ارزش‌های اسلام و دفاع از نظام و آب و خاک جان خود را فدا کردند.

استاندار ایلام ادامه داد: من به عنوان نماینده عالی دولت در استان طی ۳ ماه گذشته تلاش کرده‌ام دیدارهایی با خانواده شهدا، جانبازان و... داشته باشم زیرا قطعا خانواده‌های شهدا میراث دار گنج‌های ماندگار و چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم استانی که با وجود آمار جمعیتی پایین نسبت به سایر استان‌ها شهدای بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌ است، یک افتخار محسوب می‌شود و قطعا تلاش ما بر این است به فرزندان شهدا، جانبازان و... به نحو احسنت خدمت نماییم‌.

بهرام نیا افزود: دیدار با خانواده شهدا یک نقطه قوت برای پیشبرد اهداف فرهنگی و توسعه استان محسوب می‌شود.

استاندار ایلام در پایان با اشاره به اینکه باید با تکریم خانواده شاهد دین خود را نسبت به شهدا ادا نماییم اضافه کرد: با توجه به ظرفیت محدود استان و شرایط اداری، نمی‌توان از تمامی فرزندان شهدا در ادارات بهره‌مند شد اما باید تلاش کنیم از این عزیزان به‌عنوان مشاور و راهنما استفاده نماییم زیرا فرزندان شهدا حافظ ارزش‌های متعالی پدران خود هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه