English

رضا شیرین زاده:

قیمت بلیط های نوروزی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی در اردبیل افزایش نمی یابد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: قیمت بلیط های نوروزی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی در سطح استان افزایش نخواهد یافت.

قیمت بلیط های نوروزی ناوگان‌های حمل و نقل عمومی در اردبیل افزایش نمی یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رضا شیرین زاده، معاون حمل‌ و نقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه کمیته خدمات حمل و نقل سفرهای نوروزی ۱۴۰۱ گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته همکاران و دستگاههای زیربط اعم از داخل شهری و خارج از شهری به حالت آماده باش هستند و در خارج از شهر دستگاههای مختلف از جمله پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، امدادخودرو و راهداری با تمامی تجهیزات آماده خدمات به همشهریان محترم هستند.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جهت آماده سازی و استقبال از مسافران برنامه ریزی کرده است،افزود: مجتمع های رفاهی و راهدارخانه ها تمامی تجهیزات و تاسیسات و امکانات کنار جاده ای آماده خدامات به همشهریان هستند و در داخل شهر نیز شهرداری ها و پلیس راه و سایر دستگاه های مربوطه نیز با برنامه های جامع خود به مسافرین عزیز خدمات ارایه خواهند داد.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی با ۸۰ درصد ظرفیت خود مسافران را سوار خواهند کرد و تمامی شیوه نامه های بهداشتی از طرف دست اندرکاران حمل و نقل و همچنین مردم عزیز باید رعایت شود.

شیرین زاده بیان کرد: سیستم های نظارتی از جمله سامانه امید و سایر سامانه ها، مسافران را به جهت رعایت پروتکل بهداشتی کنترل خواهند کرد و تمامی متصدیان حمل‌ونقل باید سه دوز واکسن کرونا را باید ترزیق کرده باشند.

وی با بیان اینکه مسافران عزیز از طریق سامانه امید استعلام خواهند شد و اگر مشکلی نداشته باشند اجازه صدور بلیط را خواهند داشت افزود: ضروری است کارت واکسن یا تست منفی pcr همراه خود داشته باشند همچنین تمامی شرکت های حمل و نقل و رانندگان موظف به رعایت فاصله گذاری پروتکل های بهداشتی هستند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: استان اردبیل در سال گذشته رتبه اول کشوری را در جهت رضایتمندی مسافرین و رسیدگی به شکایات مسافرین کسب کرده است و امیدواریم از این بیشتر نیز در خدمت مسافران عزیز باشیم.

شیرین زاده گفت: جهت رسیدگی به پیشنهادات، انتقادات و شکایات مسافرین همواره شماره تلفن های مدیر پاسخگوی شرکت، مسول پاسخگو، راننده و شماره تلفن 141 در داخل اتوبوس در چهار قسمت نصب شده است و چنانچه مشکلی در حین سفر و بعد و قبل از سفر برای مسافری پیش بیاید مسافران عزیز می توانند از شماره های درج شده در اتوبوس استفاده کنند و ما را در جریان امور قرار بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه