English

علی یزدانی:

اعلام آمادگی خدمت رسانی اورژانس مشهد در ایام نوروز

رییس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در زمان ویژه تحویل سال خیل عظیمی از زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این روز پوشش مناسب اورژانس۱۱۵ را خواهیم داشت.

اعلام آمادگی خدمت رسانی اورژانس مشهد در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در روز‌های پایان سال و تعطیلات نوروز است.

یزدانی در ادامه این خبر اضافه کرد: چهارشنبه پایانی سال، زمان تحویل سال نو و روز طبیعت از روز‌های ویژه در ارائه خدمات اورژانس۱۱۵ محسوب می‌شود.

رییس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در زمان ویژه تحویل سال خیل عظیمی از زائران و مجاوران به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند که در این روز پوشش مناسب اورژانس۱۱۵ را خواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر استقرار پایگاه‌های اطراف هسته مرکزی حرم مطهر، استقرار آمبولانس‌ها در مسیر‌های منتهی به حرم مطهر در لحظه تحویل سال و همچنین برنامه‌ریزی‌های کاملی برای استقرار آمبولانس‌های پشتیبان در مسیر‌های پرتردد به حرم مطهر انجام شده است.

رییس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: پایگاه شهید سلیمانی در حرم مطهر، پایگاه شهید اندرزگو در میدان بیت‌المقدس، پایگاه بست میدان طبرسی، پایگاه نواب، پایگاه پنجراه پایین خیابان و پایگاه جوادیه از مراکز دارای تجهیزات کامل برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران در ایام نوروز است.

یزدانی متذکر شد: کارشناسان پاسخگو به خطوط تلفن اورژانس۱۱۵ و آمادگی کامل مرکز ارتباطات و فرماندهی مرکز اورژانس در این ایام نیز افزایش پیدا کرده اند و پایگاه‌های شهری و جاده‌ای در آمادگی کامل هستند.

وی در ادامه افزود: افزایش ذخیره تجهیزات و داروی مصرفی مورد نیاز پایگاه‌ها، آماده‌باش اتوبوس‌آمبولانس اورژانس ۱۱۵ مشهد، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در مبادی ورودی و خروجی و پارک‌های اصلی داخل شهر و تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ ازجمله اقدام‌های اورژانس مشهد در این ایام خواهد بود.

رییس مرکز اورژانس و حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: آمادگی اتاق بحران EOC دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مرکز هدایت بیماران در بین مراکز درمانی MCMCو استقرار کارشناسان این حوزه در مرکز کنترل ترافیک شهرداری در ساعت‌های شلوغ شهر برای کوتاه کردن زمان مأموریت‌های همکاران یکی دیگر از فعالیت‌های اورژانس در این ایام خاص خواهد بود.

یزدانی در خاتمه تاکید کرد: از عموم مردم درخواست می شود، برای دریافت پاسخ‌های خود درخصوص کرونا خطوط اورژانس۱۱۵ را اشغال نکنند و از طریق مراکز ۱۹۱ و ۴۰۳۰ پاسخ‌های خود را درباره کرونا دریافت و از تماس‌های غیرفوریتی با اورژانس خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه