English

۱۰ بیمارستان در قم آماده خدمت رسانی به زائران

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 10 بیمارستان این استان در طول تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

10 بیمارستان در قم آماده خدمت رسانی به زائران

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: 6 بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان غیر دانشگاهی با تمام ظرفیت و امکانات در طول تعطیلات نوروز به شهروندان و زائران کریمه اهل بیت(س) سرویس دهی می‌کند.

وی اضافه کرد: تمام درمانگاه‌های عمومی و شبانه روزی قم، مرکز تخصصی دندانپزشکی سلامت و سه مرکز تصویربرداری به طور شبانه روزی فعال بوده و به شهروندان و مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

محمدرضا مظفری با بیان اینکه تعدادی آزمایشگاه نیز در این مدت فعال است، ادامه داد: دو کارشناس به صورت شبانه روزی در حوزه درمان و دو کارشناس نیز در حوزه بهداشت آماده رسیدگی و خدمات دهی هستند.

وی بیان کرد: در این مدت 6 اکیپ بازرسی در حوزه معاونت درمان از بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز تصویربرداری و مراکز ترک اعتیاد بازدید می‌کنند و بر عملکرد این مراکز نظارت خواهند داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم کرد: در همین راستا 40 پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، 6 ایستگاه سلامت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، پایگاه اورژانس هوایی و 60 دستگاه آمبولانس برای خدمات رسانی به مصدومان حوادث رانندگی در آماده باش کامل هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه