English

پیش بینی افزایش وزش باد در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: اواخر هفته جاری یک سامانه ناپایدار خواهیم داشت و دمای هوای روزانه مشهد امروز نسبت به دیروز سه تا چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

پیش بینی افزایش وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی شدت و سرعت وزش باد در این استان به ویژه در نوار شرقی آن طی امروز (دوشنبه) و روزهای پایانی هفته جاری افزایش می‌یابد.

رضایی‌پور همچنین تصریح کرد: کماکان سامانه ناپایدار با شدت و ضعف در خراسان رضوی فعال است که در اکثر نقاط استان طی امروز و اوایل وقت فردا موجب بارش‌های پراکنده می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: اواخر هفته جاری نیز یک سامانه ناپایدار خواهیم داشت و دمای هوای روزانه مشهد امروز نسبت به دیروز سه تا چهار درجه سلسیوس کاهش می‌یابد.

وی در ادامه متذکر شد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین چهار تا ۱۷ درجه سلسیوس در نوسان بود و بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۱۴ درجه و کمینه دمای هوای آن به سه درجه سلسیوس می‌رسد.

رضایی‌پور ادامه داد: شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۲ درجه زیرصفر و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان‌ سبزوار با سرعت ۸۳ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رضایی پور در خاتمه گفت: طبق گزارش‌های دریافتی از ۱۸ شهرستان خراسان رضوی در ۱۱ ایستگاه هواشناسی استان گزارش بارندگی ثبت شده که بیشترین بارندگی در شهرستان‌های قوچان با ۱۱.۵ میلیمتر، درگز و جغتای با ۸.۳ میلیمتر و کلات با ۵.۶ میلیمتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه