English

پیش بینی شدت وزش باد، گرد و غبار و بروز خسارت در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: روند کاهش دما از امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و تا صبح یکشنبه ادامه دارد و سامانه بارشی فعلی تا فردا ظهر از مرزهای شرقی خراسان رضوی خارج و پس از آن جو پایدار می‌شود.

پیش بینی شدت وزش باد، گرد و غبار و بروز خسارت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: پیش‌بینی می شود طی امروز وزش باد در استان شدید و در برخی مناطق با احتمال بروز گرد و غبار و بروز خسارت باشد.

عنایتی در ادامه این خبر اعلام کرد: از شب گذشته یک سامانه بارشی وارد استان شده است و بارندگی در اکثر نقاط رخ می دهد که پراکنده و غالبا به صورت برف و در برخی نقاط به شکل برف و باران است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین متذکر شد: طی امشب و اوایل وقت فردا صبح شاهد پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب مناطق استان خراسان رضوی خواهیم بود.

وی در ادامه تاکید کرد: روند کاهش دما از امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و تا صبح یکشنبه ادامه دارد و سامانه بارشی فعلی تا فردا ظهر از مرزهای شرقی خراسان رضوی خارج و پس از آن جو پایدار می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اظهار کرد: شب گذشته شهرستان قوچان با منفی چهار درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و شهرستان سرخس با ۱۸ درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان بوده است.

وی در ادامه تغییر دمای خراسان رضوی اضافه کرد: بیشترین وزش باد طی دیروز از شهرستان سرخس با ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش و ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی یادآور شد: امروز پیش‌بینی می شود حداکثر دمای هوای مشهد به پنج  درجه بالای صفر و حداقل دمای هوای این شهر به پنج درجه زیر صفر برسد.

عنایتی در خاتمه این خبر با اشاره به میزان بارشها خاطرنشان کرد و گفت: حجم بارش برف طی امروز و فردا در خراسان رضوی به اندازه ماندگاری بر روی زمین نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه