English

پس از ۱۷ سال صورت گرفت:

اجرای بزرگترین حکم قطعی صادر شده برای رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی

پس از 17 سال پیگیری مجدانه اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در برخورد با واگذاری غیرقانونی و تصرف و تغییر کاربری، حدود 5 هکتار از اراضی جنگلی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در شهرستان نوشهر، با صدور آراء نهایی از سوی دستگاه قضا، رفع تصرف شد.

اجرای بزرگترین حکم قطعی صادر شده برای رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسینعلی ابراهیمی کارنامی با اعلام این خبر اظهار داشت: بخشی از حکم در مساحتی معادل 20 هزار متر مربع اجرا شد.

وی احکام صادر شده را مهمترین حکم صادره جهت خلع ید و رفع تصرف از اراضی ملی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست مازندران در طول چند دهه دانست و ادامه داد: ارزش ریالی این اراضی رفع تصرف شده،  بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران حجم عملیات نهایی را شامل، رفع تصرف از حدود 50 هزار متر مربع عرصه، 12 واحد مسکونی و ویلایی، یک واحد تجاری، 2 واحد دامداری اعلام که پس از فراهم شدن شرایط توسط دستگاه های خدمات رسان در روزهای آتی به اجرا در خواهد آمد.

وی در پایان از حمایت مقتدرانه استانداری مازندران، به خصوص معاون سیاسی امنیتی استانداری و دستگاه قضایی استان و شهرستان و همچنین دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی استان و شهرستان و پیگیری مجدانه یگان حفاظت محیط زیست استان مازندران قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه