English

کریم قرایی خبر داد:

تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در آب های گرم اردبیل

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: راه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آبهای گرم استان هموار شده است.

تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در آب های گرم اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کریم قرایی ، مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل در نشست با سرمایه گذاران گفت: بسته های سرمایه گذاری جهت مشارکت و سرمایه گذاری در آبهای گرم توسط شرکت آب منطقه ای اردبیل ارائه و راه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در آبهای گرم استان اردبیل هموار شده است.

وی افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل مشوق های لازم برای ورود سرمایه گذاران به منظور توسعه آبهای گرم را مدنظر قرار داده است و از سرمایه گذاران بخش خصوصی در آبهای گرم و معدنی استقبال می کند.

مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردمی شرکت آب منطقه ای اردبیل ارایه برنامه‌های حمایتی سرمایه گذاری‌ در بخش آبهای گرم را یادآور شد و گفت: برای ارایه خدمات بهتر به مردم از هر فرصتی استفاده خواهیم کرد تا زمینه برای رشد و توسعه اقتصادی منطقه و ورود سرمایه بخش خصوصی به منطقه فراهم گردد.

قرایی پتانسیل آبهای گرم و معدنی استان را کم نظیر عنوان کرد و گفت: بخش آب استان برای هموارتر شدن راههای توسعه آبگرم ها و رونق گردشگری در استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه