English

آیدا فاروقی:

افزایش ۱۰ درجه ای هوا در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از فردا به تدریج بر میزان ابرناکی در خراسان رضوی افزوده می‌شود و احتمال بارش‌های خفیف به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی وجود دارد.

افزایش ۱۰ درجه ای هوا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیدا فاروقی کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیشینه اروز دمای هوای مشهد ۱۴ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز ۶ درجه افزایش دارد و شنبه هفته آینده به ۱۸ درجه خواهد رسید.

فاروقی در ادامه این خبر اضافه کرد:  کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۲ درجه زیر صفر بود که امشب به چهار درجه زیر صفر و شنبه شب به بالای صفر می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: پدیده جوی غالب در این استان وزش باد همراه با گذر ابر است که وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک بویژه در مناطق بادخیز استان پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین با اشاره به بارندگی تصریح کرد: از فردا به تدریج بر میزان ابرناکی در خراسان رضوی افزوده می‌شود به طوریکه جمعه شب احتمال بارش‌های خفیف به ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی وجود دارد.

فاروقی در خاتمه اظهار کرد: فریمان با کمینه دمای هوای هشت درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۴ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه