English

علی اصغر انجیدنی

خراسان رضوی در اوج پیک ششم کرونا

دبیر قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا در مشهد بیان کرد: پیش بینی‌های لازم برای افزایش ظرفیت تخت‌های بستری و رفع مشکلات و چالش‌ها صورت گرفته است.

خراسان رضوی در اوج پیک ششم کرونا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: خراسان رضوی هم اکنون در اوج پیک ششم کرونا در تعداد بیماران سرپایی قرار دارد و پیش بینی می‌شود در روز‌ها و هفته‌های آینده، تعداد بیماران بستری نیز افزایش یابد.

انجیدنی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب در استان در نظر گرفته شده است و بیمارستان‌های استان برای ارائه خدمات مناسب به بیماران بستری و بدحال در آمادگی کامل هستند.

دبیر قرارگاه مرکزی مدیریت کرونا در مشهد تاکید کرد: پیش بینی‌های لازم برای افزایش ظرفیت تخت‌های بستری و رفع مشکلات و چالش‌ها صورت گرفته و دارو‌ها و ملزومات مصرفی مورد نیاز در پیک ششم نیز تامین و ذخیره سازی شده است.

وی همچنین متذکر شد: تقویت سامانه ۱۹۱ با هدف اطلاع رسانی، آموزش و هدایت بیماران به سطوح بهداشتی و درمانی در دستور کار همه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفته است.

انجیدنی یادآور شد: بر این اساس با هماهنگی با استانداری و مخابرات استان، علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این سامانه در دیگر دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی استان در حال راه اندازی است.

دبیرقرارگاه مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است با کمترین آسیب از پیک ششم کرونا عبور کنیم و بیمارستان‌ها با مشکل ازدحام و شلوغی روبرو نشوند.

انجیدنی در خاتمه اذعان کرد: تکمیل واکسیناسیون و افزایش پوشش دز سوم واکسن و تشویق مردم به مشارکت در این برنامه از راهبرد‌های مهم قرارگاه به شمار می‌رود ضمن اینکه رعایت پروتکلهای بهداشتی به ویژه در استفاده از ماسک با اجرای برنامه‌های نظارتی مورد تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه