English

طی ۱۰ ماهه سال جاری صورت گرفت؛

ایجاد ۳۶۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در فریدونشهر

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدونشهر گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۶۹ فرصت شغلی برای مددجویان این شهرستان ایجاد شده است.

ایجاد 369 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرضا اسپنانی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال و خودکفایی شهرستان، ادامه داد: در این مدت جلسات مشاوره شغلی با هدف شناخت پتانسیل هر نفر از مددجویان مستعد اشتغال وجویای کار برگزار و پس از بررسی ها و پیگیری های لازم، ۱۱۳ نفر با راهبری شغلی، ۱۲۰ نفر با هدایت شغلی و ۱۰۱ نفر از مددجویان از طریق کاریابی مشغول به کار شده اند. 

وی با قدردانی از همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی، افزود: در سال جاری ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی توسط بانک های عامل و ۴۷۰ میلیون تومان تسهیلات توسط صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد فریدونشهر با بیان اینکه مشارکت خیران در حوزه اشتغال در رفع مشکلات مددجویان این منطقه موثر است، گفت: فریدونشهر به لحاظ منابع خدادادی، سرمایه های عظیمی دارد که برنامه ریزی برای هدایت این ظرفیت ها با استفاده از پتانسیل خیران، فرصت شغلی مناسبی برای مددجویان فراهم خواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه