English

جمال اسدی:

شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند

جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و مژگان صالحی پور رییس بنیاد نخبگان استان در جهت تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل از ایثار و فداکاری آنان پیش از ظهر امروز با خانواده های معظم شهیدان والامقام «شهیده ربابه کمالی» و «شهیدمحمود میرزابیگی» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.

شهدا سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند

به گزارش خبرنگار موج ایلام، جمال اسدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، بر اهمیت دیدار مستمر با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: مسئولین و مردم باید جهت تشکر و قدر دانی، خدمت خانواده های معظم شهدا برسند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد: دیدار با جامعه ایثارگری مایه افتخار است و آن را وظیفه خود می‌دانیم، از این رو همواره در تلاش هستیم تا با همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار نماییم.

 اسدی در ادامه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین راهکار در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و خاطر نشان ساخت: شهداء سند واقعی تاریخ پرافتخار ما هستند، باید همواره بکوشیم تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دفاع از تاریخ، حیثیت، عزت و هویت ماست.

 مژگان صالحی پور رییس بنیاد نخبگان استان نیز در این دیدارها با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان نظام است، بیان داشت: آفرین به همت و بزرگی خانواده های معظم شهیدان و خداوند را شاکریم که در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که همان راه شهیدان است قرار گرفته ایم.

 صالحی پور افزود: نخبگان واقعی شهدا هستند.

گفتنی است، شهیده گرانقدر «ربابه کمالی» در سال ۵۹ در مبارزه با ماموران رژیم شاه و شهید والامقام «محمود میرزابیگی» سال ۶۳ در قلاویزان مهران به فیض والای شهادت نائل آمدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه