English

روحیه انقلابی خانواده شهدا برای ما درس و الگویی بزرگ است

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه روحیه صبر و انقلابی خانواده شهیدان برای همگان درس و الگویی بزرگ است، گفت: شهدا یادگاران انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی و دینی ما هستند.

روحیه انقلابی خانواده شهدا برای ما درس و الگویی بزرگ است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار علی آزادی در دیدار با خانواده های شهدای سقز «صدیق کوهی»، «حسین فتح الله زاده»، «بایزید محمودی»، «جبار ثابتی» و «فریدون ارجمندی»، اظهار کرد: اقتدار و امنیت مثال زدنی امروز کشور را مرهون جانفشانی شهدا و رزمندگان انقلاب و اسلام هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان بهترین الگو برای همه ما هستند، افزود: الگو گیری از منش و سیره شهدا یک فرهنگ ارزشی و انقلابی است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه داد: شهدا در مسیر پاسداری از ارزش های اسلامی و دینی حرکت کردند و ایثار شهیدان برای ما مقدس و زنده است.

سردار آزادی با بیان اینکه امروز در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید در تداوم راه شهدا انجام وظیفه کنیم، یادآور شد: صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی وظیفه همگانی است.

وی بیان کرد: از پیشنهادات و راهنمایی خانواده شهدا و ایثارگران در راستای ارتقاء نظم و امنیت استقبال می کنیم و امیدواریم این عزیزان با راهنمایی های خود پشتیبان فرزندانشان در نیروی انتظامی باشند.

گفتنی است در پایان توسط فرمانده انتظامی استان با اهداء هدایای ازاین خانواده شهدا تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه