English

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد:

ممانعت از ورود و خروج بیش از ۱۳ هزار وسیله نقلیه در ایام محدودیت های کرونایی

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه اعمال قانون در مورد بیش از 5 هزار راننده متخلف در ایام محدویت های کرونایی صورت گرفته، گفت: در همین ایام از ورود و خروج 13 هزار و 113 دستگاه خودروی غیر بومی به استان کردستان ممانعت بعمل آمده است.

ممانعت از ورود و خروج بیش از 13 هزار وسیله نقلیه در ایام محدودیت های کرونایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار علی آزادی صبح امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه های استان در سنندج اظهار داشت: در مدت اعلام محدودیت های کرونایی، چهار هزار و 737 دستگاه جریمه 200 هزار تومانی، 543 دستگاه 500 هزار تومانی و 161 دستگاه نیز یک میلیون تومانی جریمه شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت ترددها، پنج هزار و 441 خودروی متخلف و ناقض این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از سوی ماموران پلیس راه و راهور جریمه شدند.

وی از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در نقاط مختلف کردستان قدردانی کرد و افزود: طی این مدت به بیش از 23 هزار و 946  راننده نیز تذکر شفاهی و ارشادی داده شد و از ورود یا خروج از محدوده 13 هزار و 113 دستگاه خودروی غیر بومی به شهرهای استان نیز جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تاکنون، تردد در محورهای استان 20 درصد کاهش یافته و انتظار می‌رود مردم و اصناف تا ریشه‌کنی ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین در این مدت پلیس اماکن و ماموران انتظامی در شهرستان‌ها با گروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا متشکل از فرمانداری‌ها، ادارات صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی از اول تا 30 آذر به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید کرده‌اند.

سردار آزادی اضافه کرد: در این مدت 12 هزار و 525 واحد صنفی استان به صورت مستمر بازدید شد که در نتیجه آن هفت هزار و 465 واحد از سوی گروه‌ها اخطار شفاهی دریافت کردند و 375 واحد نیز پلمب شد.

وی کاهش و قطع این ویروس منحوس را در گرو همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها به خصوص مشارکت مردمی دانست و افزود: هدف فقط سلامت مردم است و نیروی انتظامی در راستای تامین سلامت و امنیت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه