English

پلیس در تراز انقلاب اسلامی نیازمند عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است

فرمانده انتظامی استان کردستان با برشمردن خصوصیات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی نیازمند عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است.

پلیس در تراز انقلاب اسلامی نیازمند عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، سردار علی آزادی در دیدار با حضور رییس ستاد اجرایی جنبش بیانیه گام دوم انقلاب در کشور، ماموستا محمدی و اعضای این جنبش در کردستان انجام شد، اظهار کرد: نهادینه‌سازی محورهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در اولویت ناجا است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌های پیشتاز در امر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: نهادینه‌سازی محورهای هفتگانه این بیانیه در اولویت ناجا است که با تدوین سند راهبردی و ترسیم نقشه راه ضمن گفتمان سازی، مسئول سازی، ارتقا باورمندی و مشارکت افزایی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود درون و برون سازمانی برای تحقق این مهم استفاده می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: با توجه به نقشه راه مدیریت بیانیه گام دوم انقلاب باید تلاش شود تا در زمینه‌های مختلف از جمله علم پژوهش، معنویت اخلاق، اقتصاد، سبک زندگی و تحقق عدالت اجتماعی منطبق با الگوی اسلامی ایرانی و برنامه‌های راهبردی کلان ابلاغی با استفاده از ظرفیت‌های بسیار خوب موجود استفاده شود.

رییس ستاد اجرایی جنبش بیانیه گام دوم انقلاب در کشور نیز در ادامه این دیدار، اقدامات انجام شده نیروی انتظامی استان کردستان در جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را قابل تحسین دانست و بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر حرکت به سمت رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی است.

عبدالرحمان معاشر یادآور شد: بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب می‌تواند زمینه‌ساز همکارهای بیش از پیش رده‌های تحقیقاتی در مسیر تمدن نوین اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه