English

کیومرث سرمدی واله در گفتگو با خبرگزاری موج:

بنیاد شهید نگاه طلبکارانه به جامعه ایثارگران نداشته باشد/ رفع معضلات جانبازان وظیفه دولت و مجلس است

عضو فراکسیون ایثارگران در مجلس بر این نکته تاکید کرد که مشکلات جامعه ایثارگری، وظیفه دولت و مجلس است و نباید با نگاه طلبکارانه با این قشر روبرو شد.

بنیاد شهید نگاه طلبکارانه به جامعه ایثارگران نداشته باشد/ رفع معضلات جانبازان وظیفه دولت و مجلس است

کیومرث سرمدی واله در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، درباره شکایت بنیاد شهید از یک جانباز دفاع مقدس به اتهام اخلال در نظم و نشر اکاذیب، توهین و تهدید، گفت: ایثارگران در ایام سختی کشور جانفشانی کردند و باید مشکلات و خواسته‌های آنها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید سیاست گذاری‌ها به سمتی پیش رود که به خواسته‌های ایثارگران توجه شود نه اینکه آنها با تجمع کردن خواهان احقاق حق و حقوق خود باشند.

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس یازدهم، با تاکید بر ضرورت توجه مجلس و دولت نسبت به وضعیت ایثارگران، تصریح کرد: در بودجه ۱۴۰۱ نگاه دولت در این لایحه به بحث ایثارگان و بنیاد شهید مثبت است تا جایی که اعتبارات درنظر گرفته شده دو برابر سال گذشته است و کمیسیون تلفیق نیز پیشنهادات خوبی برای کمک به معیشت ایثارگران مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

خبرهای خوش مجلس برای جامعه ایثارگران/تلاش برای بازپس‌گیری شکایت بنیاد شهید از یک جانباز دفاع مقدس

عضو فراکسیون ایثارگران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنیاد شهید باید با نگاه بدهکارانه به جامعه ایثارگران به دنبال رفع مشکلات مالی و معیشتی آنها باشد نه اینکه طلبکارانه وارد گود شود.

گفتنی است؛ مدتی است جانبازان، آزادگان و ایثارگران به دلیل برخی کوتاهی ها و عدم اجرای قانون در مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمع می کنند اما این تجمعات گویا برای برخی از جانبازان عواقب ناگواری داشته است تا جایی که یکی از جانبازان که لیدر برگزاری تجمعات بود و خود برادر شهید هم هست با شکایت بنیاد شهید به دستگاه قضایی احضار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه