English

پیش بینی برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی بیان کرد: امروز نواحی شمالی، غربی و جنوبی خراسان رضوی با وزش باد مواجه است که به تدریج از بعد از ظهر امروز افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

پیش بینی برف و باران در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا آهنگر زاده کارشناس اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود یک سامانه جدید بارش ها در استان به شکل برف و باران آغاز می شود.

آهنگر زاده در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: امروز نواحی شمالی، غربی و جنوبی خراسان رضوی با وزش باد مواجه است که به تدریج از بعد از ظهر امروز افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی ادامه داد: در برخی از نقاط همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود و همزمان بارشهایی در سطح استان آغاز می شود که کم و بیش تا اواخر وقت دو شنبه ادامه دارد.

وی همچنین در ادامه خبر کاهش دمای هوا در خراسان رضوی اظهار کرد: این بارش ها در نواحی سردسیر به شکل بارش برف و همراه با کولاک خواهد بود و در نواحی جنوبی به شکل رگبار باران با احتمال رعد و برق است.

کارشناس اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی متذکر شد: طی شبانه روز گذشته جوین با صفر درجه و درگز با ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سرخس با ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

آهنگرزاده در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: دمای هوای مشهد نیز در این مدت بین ۲ تا ۲۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و امروز و امشب نیز به ۱۹ تا یک درجه بالای صفر می رسد و از اواخر وقت امروز تا روز سه شنبه در استان کاهش محسوس دما رخ می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه