English

علی اصغر عنابستانی:

مدیریت حاکم شده در وزارت بهداشت متزلزل است

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر قرار بود مدیریت‌های گذشته تداوم یابد نیازی به تغییر دولت و وزیر شدن شما نبود.

مدیریت حاکم شده در وزارت بهداشت متزلزل است

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: باید فکری برای تزلزل مدیریتی حاکم شده در وزارت بهداشت صورت بگیرد؛ تا کی می‌خواهید در سایه واکسیناسیون کرونا ضعف‌های فراوان خود را پنهان کنید.

عنابستانی این سخنان را در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت عنوان کرد و ادامه داد: 5 ماه از استقرار دولت می‌گذرد اما هنوز نیمی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با مدیران قبلی اداره می‌شوند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی همچنین متذکر شد: اگر قرار بود مدیریت‌های گذشته تداوم یابد نیازی به تغییر دولت و وزیر شدن شما نبود.

وی تاکید کرد: شما در آشکار و پنهان قول می‌دهید اما طور دیگری عمل می‌کنید؛ امروزه اعضای هیأت علمی، پزشکان، پیراپزشکان، بهیاران، بهورزان و مردم ناراضی هستند لذا پاسخ دهید شما برای چه کسانی فعالیت می‌کنید.

عنابستانی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد و گفت: تا صبر نمایندگان ملت تمام نشده باید فکری برای مدیریت متزلزل انجام دهید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه