English

حمیدرضا طاهری خبر داد:

افزایش ۶۱ درصدی پرداخت زکات در ۹ ماه سال جاری

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استنان اصفهان گفت: پرداخت زکات در ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۶۱ درصد رشد داشته است.

افزایش 61 درصدی پرداخت زکات در ۹ ماه سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمیدرضا طاهری با اشاره به رشد ۴ درصدی پرداخت زکات واجب در ۹ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: کل زکات جمع آوری شده سطح استان اصفهان در این مدت، بیش از ۷۰ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان بوده که از این مبلغ، بالغ بر ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وجوه نقدی و بیش از ۴۱ میلیارد تومان کالا می باشد.

وی با بیان اینکه پرداخت زکات از ویژگی های افراد مومن و نیکوکار است، گفت: با اجرای این فریضه الهی در زوایای مختلف شاهد رشد جامعه خواهیم بود که از بعد فرهنگی تا جهت گیری های اقتصادی و اجتماعی را نیز شامل می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، به موارد مصرف زکات در آیه ۶۰ سوره توبه اشاره کرد و گفت: زکات پرداختی نیکوکاران در همان منطقه جمع آوری شده، برای رفع نیاز محرومان و مددجویان در حوزه های معیشت، ساخت، تعمیر و بازسازی مسکن، تامین جهیزیه نوعروسان، درمان و امور تحصیلی و فرهنگی و پروژه های عام المنفعه، هزینه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه