English

حمید شهبازی خبر داد:

نصب تمثال دائمی شهدا در شهر سده لنجان

شهردار سده لنجان ازنصب تمثال دائمی شهدا در شهر سده لنجان خبر داد.

نصب تمثال دائمی شهدا در شهر سده لنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی در یادواره شهدای لنجان با بیان اینکه عزم همگانی برای برگزاری این یادواره بین مسئولان شهرستان لنجان ایجاد شد، گفت: باید توجه داشت که شهر سده لنجان حدود 60 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مردم این شهر در همه عرصه‌ها خوش درخشیدند و منشا خیر وبرکت زیادی بودند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان از اهداف برگزاری این یادواره بوده است، تصریح کرد: از این رو برگزاری این دست یادواره‌ها را در دستور کار داریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه فضاسازی و تزئینات شهری نیز برای برگزاری این یادواره شهدا در دستور کار بود، اضافه کرد: شهر به تمثال شهدا ، المان‌های عنوان برنامه و اشعار مرتبط با شهدا مزین شد و در آینده نیز این امر را در دستور کار داریم و تمثالهای دائمی شهدا را در این شهر نصب خواهیم کرد.

در ادامه امام جمعه سده لنجان با بیان اینکه شهدا قبل از شهادت خدایی شده بودند، گفت: شهدا نیایش داشتند اما نمایش نداشتند، حیا داشتند اما ریا نداشتند، رسم داشتند اما اسم نداشتند اما این روزها به خوبی ازشهدا الگو گرفته نمی‌شود و عکس شهدا عمل می‌کنیم.

حجت الاسلام مهدی صادقی بیان کرد: امروز دیدار با برخی از مدیران به سختی انجام می‌شود و برای دیدن هر مدیر باید با هماهنگی قبلی وارد شویم.

وی با بیان اینکه دیروز و امروز از هر چه بود گذشتیم، افزود: دیروز دنبال گمنامی بودیم، جبهه بوی ایمان می داد و امروز دنبال شهرت هستیم و ایمانمان بو می‌دهد.

امام جمعه سده لنجان با بیان اینکه امروز شاهد بی بند و باری‌هایی در فضای مجازی هستیم، ابراز داشت: فضای مجازی مکانی برای به نمایش گذاشتن روابط و عکس‌های خانوادگی شده و این در حالی است که برخی این کار را آزادی توصیف می‌کنند.

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم از خانواده 59 شهید شهر سده لنجان و مدال آوران ورزش جهان از جمله سعید شریفی، یکتا جمالی، رسول معتمدی و سهراب مرادی تجلیل به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه