English

سرهنگ فریدون یاسمی:

بیش از ۲۹ هزار متر از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایلام گفت: یگان حفاظت این اداره کل با قاطعیت تمام مقابل افراد سودجو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می‌کند.

بیش از ۲۹ هزار متر از اراضی ملی در استان ایلام رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، سرهنگ فریدون یاسمی گفت: ۲۹ هزار مترمربع از اراضی ملی این استان طی سال جاری رفع تصرف شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی ایلام با بیان اینکه ارزش این اراضی بیش از ۵۰ میلیارد تومان بوده افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی طی ۷۹ عملیات از دست اشخاص فرصت طلب و سودجو خارج شده است.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی استان یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت المال را دارند برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از تمام توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

سرهنگ یاسمی در پایان افزود: ضمن جلوگیری از ادامه عملیات و تشکیل پرونده انواع ماشین‌آلات از جمله بیل مکانیکی، لودر، گریدر، کامیون و … که در حال تخریب اراضی زراعی و تغییرکاربری غیرقانونی باشند نیز به عنوان وسایل و ابزار ارتکاب جرم با هماهنگی دستگاه قضائی توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه