English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

۴۷ تیم در مانور نظارت بر کالاهای اساسی مردم لرستان مشارکت دارند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در مانور نظارت بر کالاهای اساسی ۴۷ اکیپ و ۶۰ نفر از بازرسان این سازمان، سازمان صمت و بسیج مستضعفین، حضور دارند.

47 تیم در مانور نظارت بر کالاهای اساسی مردم لرستان مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، اسفندیار حسنی مقدم، در حاشیه برگزاری مانور نظارت ویژه بر کالاهای اساسی لرستان، گفت: در راستای تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در وزارت جهاد کشاورزی امروز و همزمان با سراسر کشور مانور نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بسیج انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی به جهاد کشاورزی واگذار شده است انتظار داریم مردم موارد مختلف مانند گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را به ما گزارش دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: پس از تشکیل پرونده برای متخلفان، طبق ضوابط به تعزیرات معرفی می‌شوند.

حسنی مقدم افزود: امروز نیز در این مانور ۴۷ اکیپ و حدود ۶۰ نفر از بازرسان جهاد کشاورزی، سازمان صمت و بسیج کار نظارت و بازرسی را بر محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، گفت: برای موفقیت در امر نظارت و بازرسی بر بازار نیازمند همکاری و هم افزایی دیگر دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های درون استانی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه