English

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت ۹ دی؛

عوامل فتنه ۸۸ ندانستند که ما ملت امام حسینیم

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی لرستان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی، بیانیه‌ای صادر کرد.

عوامل فتنه 88 ندانستند که ما ملت امام حسینیم

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، در بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی لرستان، آمده است:  دشمنان این ملت، روز 9 دی را فراموش کرده‌اند آن کسانی که فکر میکنند در این کشور یک اکثریتی خاموش و مخالف با نظام جمهوری اسلامی اند، یادشان رفته است که هر سال ، در همه‌ی شهرهای این کشور، جمعیتهای عظیم به دفاع از نظام جمهوری اسلامی بیرون میآیند و «مرگ بر آمریکا» می گویند.

9 دی ماه 88 ترجمان دیگری از پیروزی ملت ایران در استقرار نظام جمهوری اسلامی و برچیدن نظام ستمشاهی بود.

هماهنگ شدن طیف احزاب و جریانات غرب پرست و بی ریشه با دستگاه های اطلاعاتی سیا، موساد و انتلیجنت سرویس برای زمین گیری، استحاله و فروپاشی انقلاب اسلامی تا آنجا پیش رفت که بزرگترین دروغ تاریخ را برای بی آبرو کردن انقلابی برآمده از وحی به کار بندند و حضور 85 درصدی مردم شیفته اسلام را به سقوط صدردرصدی نظام تبدیل کنند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی قویا کلام مقم معظم رهبری را باور دارد که «فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه می شود».

صبوری بی نظیر نظام برای شکافتن لایه های پیچیده فتنه و شخصیت های خائن و جاهل گرفتار در آن به شیوه روشنگری و بصیرت افزایی آن چنان استکبار و نفوذی های بی هویت داخلی شان را به حاشیه راند ، که نتوانستند با اردوکشی چند هزار نفری در خیابان های تهران حرکت قابل توجهی را رقم بزنند .

برخی نام های بزرگی که به برکت انقلاب اسلامی نصیبشان شده بود از نگاه مردم به نام های کوچک و رسوا تبدیل شدند.

چشم بستن بر حقیقت انقلاب، نشنیدن نصایح مشفقانه مقام ولایت، بازی کردن در زمین دشمن، محاسبه غلط از واقعیت مردم و جایگاه ولایت فقیه کار اصحاب فتنه را به اهانت به مقدس ترین ارزش ها آن هم در عاشورای حسینی کشید.

9 دی ماه نشان داد سرمایه بزرگ ملت ایران؛ قرآن، عاشورا، امامت، فرهنگ ایثار و شهادت، مردم انقلابی و ولایت مطلقه فقیه است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اکنون نیز در شرایط هماهنگی انقلابی سه قوه و برگزاری سلسله رزمایش های قدرتمند نظامی پیامبر اعظم(ص) بویژه در ادامه عملیات موثر موشکی عین الاسد و از سوی دیگر اقتدار جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت منطقه و از هم گسیختن طرح های راهبردی جبهه عبری عربی ، راه نجات ملت ها و تحقق تمدن بزرگ جهان اسلام را همانا بصیرت در درک و تحلیل مسائل ، گم نکردن پرچمدار در پیچیده شدن فتنه های تهدیدی و تحریمی دشمن و راه سپردن در صراط مستقیم شهیدان و دل سپردن در طریق مکتب سلیمانی می داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه